080904

Aw! Jisses vad jag är less på allting! Jag är trött och jag är fortfarande sjuk!  Och jag är så jäkla uttråkad. Jag håller på att tråkas ihjäl här hemma. =(  Ugh!  Jag måste verkligen ta och skaffa mig ett liv. Jag har fasiken bara suttit här hemma framför datorn i en hel vecka. Men vad fasiken ska man göra när man är sjuk? Man kan ju inte träffa släkten. Man vill ju inte smitta småisarna. Och man kan inte springa ut då man inte vill bli ännu sjukare.
Men idag ska jag få träffa Oscar hoppas jag! =) Mommo och moster Anna ska i alla fall komma förbi. Och om jag har tur så får Oscar följa med. Hoppas, hoppas, hoppas! Håll tummarna på att Oscar är där nere nu när jag går ner.

Kommentarer
» mommo

men tänk så mycket roligare dagen blir, när mommo, anna och lille oscar kommer:)och snygg i håret var du,tror jag ska klippa likadant:)kram

Date&Time:2008-09-05, 07:14:21


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback