All of ´em..

Hejsan alla sötbollar! Hoppas ni har haft en bra dag. Dagen har varit lång och ändå har det inte hänt mycket alls. Vi var och hälsade på hos mormor en sväng tidigare idag. För att träffa släkten! All of ´em where there! Till och med Lova och Alvin. Det är jättelänge sen jag har träffat dom och jag har ju hunnit börja sakna dom...Visserligen har jag saknat Oscar och Viggo också men dom har jag ju träffat mer ofta än Alvin och Lova. Så det var roligt att dom var där. =) Och sen har jag hunnit få några bilder på ungarna. Fast bara på Oscar och Viggo. Dom andra två hade redan hunnit gå innan kameran kom fram. Så om ni kollar lite neråt så ser ni några av dagens bilder. =)
Och Oscar har slutat vara rädd för min kamera. Fast när den börjar prata blir han lite rädd. Men annars låter han min ta bilder av honom. =)

Kommentarer
» pinkcherry

Tack så mycket söta du!

Date&Time:2008-09-24, 12:55:42
Bloggadress:http://pinkcherry.blogg.se/
» Nathalie

[Svar till Pinkcherry] Inga problem sötis :)

Date&Time:2008-09-26, 19:02:23
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback