Anonym! Why?

Nu är jag ju lite nyfiken vad det är för en människa som INTE ens kan stå för sina egna åsikter är! Om man en bemödar sig med att gå in på en blogg för att klanka ner på någon kan man ju åtminstone låta bli att vara anonym! Och vars har denna människa fått att jag skulle vara något annat än SVENSK? Fast jag ska verkligen inte gnälla denna människa som gick in på min blogg bara för att lämna en anonym kommentar ÄR  en besökare mer!


Haha!!!!!!!!!!!!
om Slå dig i backen Hertiginnan och se upp för Kungen!:
Men NI då invandrade turkiska flyktingar som bott på flyktingförläggning och är titelfixerade....
Sanningen kommer fram och ännu mer avslöjanden om den s k Hertiginnan är i antågande.....

Kommentarer
» Erik Keding

Folk är bara knäppa i huvudet! Ta inte åt dig av sån skit, framförallt inte från anonyma!

Date&Time:2008-09-09, 18:07:49
Bloggadress:http://theartist.blogg.se/
» Förtydligande

Som du säkert förstår.....

...menade jag "Härtiginnan von Poret" och hennes försvarsadvokan (?) Supjuristen....Skål!!!!!!!!

Date&Time:2008-09-09, 21:11:04
» Talia (svar till Anonym)

Haha, Jag förstod inte det då. Jag missförstod dig helt...

Date&Time:2008-09-09, 21:13:02
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback