Dream about me!

Hej sweeties! Och godkväll. Eller kanske godmorgon då klockan är över 12. =) Det börjar nog bli dags för mig att släpa mig till sängen för att få min skönhetssömn. Om det nu var så att jag INTE redan låg i sängen. Som ni kanske förstår, sweeties, så är jag trött. Väldigt trött. Det märker ni när jag börjar svammla som jag gör nu. ;) Det har varit en himla lång dag! Jag var tvungen att stiga upp redan klockan 11! Och sen gick jag till skolan för att få höra att det inte är några lektioner! Sen var jag tvungen att skura! HELA köket! Och sen har jag sovit halva dagen. Ni kan ju förstå att denna damen är trött! Ja jag svammlar. =) Det har vart en himla lugn dag. Men nu ska jag gå och sova. Har redan borstat tänderna. Godnatt sweeties. Dream about me when you are dreaming! =) Pussar.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback