Fredag..

Hej alla söta! =) Haha. Kiruna är verkligen litet! Jag hittade ännu en Kirunes här på internet som jag har börjat prata med på MSN. Jag tycker det är så himla kul att prata med folk som bor/har bott i Kiruna. Och när vi började prata så satt han och väntade på att en kompis till han skulle komma. Och då frågade jag om det är någon jag känner. Johorå jag tror att det är någon jag kännner. Och det var det! Jag gick i samma klass som honom förra året. Och dom två går i samma klass nu. och dom hade gått i samma klass förra året vilket också då betyder att jag gick i samma klass. Vilket jag inte hade någon aning om. Haha.

Kommentarer
» mommo

kommenterar inte ditt inlägg, men tycker du kunde ha gått på marknad med oss!!Nu ska jag oxå sitta hemma å deppa, har ingen å va med:) men jag älskar dig ändå:) kram kram

Date&Time:2008-09-06, 10:33:26


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback