Hänt Extra!

Tisdag: Hertiginnan Anne Von Pirat börjar gå alldeles för långt! Om hon inte redan gjort det för länge länge sen! (?) Nu går hon inte bara till personliga angrepp nu drar hon in andras barn också! Vad ger henne rätt till det? Dom har ju verkligen inget med detta att göra! Hon kommer med spydiga kommentarer om att hon inte går i mot sina egna åsikter. Men hur kan det inte vara att gå i mot sina egna åsikter när man gör tvärt i mot det man själv skrivit tidigare! Det är att ljuga för sig själv!
Har man inte dyra, fina kläder från hm, proffsfotograf, makeuppartist och en alldeles privat frisörska så är man inte lika mycket värd! (?) Men vi "vanliga" människor har i alla fall lite mer vett än denna lilla damen! Och ärligt talat lever jag nog mitt vanliga, tråkiga liv i stället för att heta HERTIGINNAN Anne Von Poret (Pirat)


Jag börjar bli less på allt som har med denna lilla gumman att göra! Det var verkligen kul i början men det har passerat sitt bäst före datum!

Hon förtjänar inte den uppmärksamhet hon får av alla. Men nu är det slut med det!



Och sen vill jag be om ursäkt för missförståndet:

Förtydligande om Anonym! Why?
: Som du säkert förstår.....
...menade jag "Härtiginnan von Poret" och hennes försvarsadvokan (?) Supjuristen....Skål!!!!!!!!

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback