"Be din syrra adda mig på msn!"

Alltså! Vad finns det för människor?! Jag och mamma stod nere och bakade en god kladdkaka som jag längtat efter så länge! (och gott var det där vi väl fick den klar) Men i alla fall så håller jag på och mäta upp mjöl och kakao när min lillebror ropar och säger: «Mamma kom!« «Nej!« säger hon. «Jo mamma du måste komma!« «Jäklar om det inte är nått viktigt!« Säger hon till sist och tar och går upp. Hmm. Dom pratar tyst där uppe och så nyfiken som jag är så var jag ju tvungen att fråga vad det är som har hänt! Ingenting säger dom då. 10 minuter senare är jag less på att vänta och går då upp för att kolla vad dom sysslar med. Jo dom sitter vid datorn och chattar på msn. Då har min lillebror hittat en tjej på kamrat som bor här i Kiruna som han har börjat chatta med. Och vad hade den psykotjejen gjort? Jo hon har MORDHOTAT min stackars bror som bara är 12 år. Du ska fan dö,din jävel! hade hon skrivit. Och hon ska skicka 20 åriga killar och ta honom. Och psykotjejen är 16 år! 16! Hon är ett år yngre än mig om hon inte fyller 17 år i år. Nej eller vänta nu hon är en 91a kom jag just på! Jaja men i alla fall så blir vi hela bunten helt oroliga då det kommer fram att hon vet både våran adress och telefonnummer. Jisses! Vad kan hon mer hitta på om hon tagit fram allt det där! Vi säger att vi ska anmäla henne och vad svarar hon då? Just do it! Och bryr sig inte alls. Så vi ringer till Polisen och får hjälp och vi säger hennes namn och allt det hon skrivit. Under tiden min mamma sitter i telefonen sitter jag och surfar på internet. Lunarstorm! Haha. Och där skriver jag till några och frågar om det är någon som känner Miss Psyko! Det kom fram att det var en tjej som gör det ochjag fick vad hon heter på lunar och hennes msn adress (som att vi inte hade den) men mer än så ville hon inte säga. Jag tackar i alla fall för den information som jag fick. Jo sen skriker min bror att hon skriver igen. Och vad stod det? «BE DIN SYRRA ADDA MIG PÅ MSN!« What! Då hade den jäkla tjejen gått till Miss Psyko och skvallrat. Mhm. Jo min mamma tycker att jag ska adda henne (vi hade tidigare planerat att skaffa en ny msn adress och sedan adda henne) Men i alla fall så addar jag henne. Jag hann tyvärr bara logga hälften av samtalet.

Men det här börjar just efter att hon sagt att jag ska komma ut och göra upp.

Talia: Jag vill inte träffas
Talia: jag trodde att du ville
Psykobruden: jaha
Psykobruden: Men varför ska du veta vart fan jag bor då?
Talia: nyfiken
Psykobruden: för att?
Talia: måste det finnas en orsak?
Psykobruden: och den är?
Talia: det finns ingen orsak
Psykobruden: Men vad i helvete
Psykobruden: Ja visst din bror kaxade like hell vad fan tror du att man får för rektion sen?
Talia: ja han kan vara kaxig
Psykobruden: Ta eran jävla anmälan och gör exaktr vad ni vill.
Psykobruden: Kom och hälsa på, jag bnoer på stan ska du kaffe och bullar�
Talia: hmm..har du te?
Talia: dricker inte kaffe
Psykobruden: Vad fan heter du ?
Talia: Talia
Psykobruden: är du finne?
Talia: nje vet inte
Psykobruden: voi, Dra huff jag orkar inte kom ut eller sitt där
Psykobruden: Och är du så jävla sjuk så gå och sov för fanö
Talia: ja alldeles strax
Psykobruden: jo men säg vad fan du ville få ut!
Talia: Ingenting
Psykobruden: Va fan skriver du åt hanna för då?
Talia: Det var mina föräldrar som ville veta
Psykobruden: joo tjena
Psykobruden: Då borde du satta utanför som vanligt hejdå

Ja och där dog mitt internet så hon trodde väl att jag fegade ur! =( Aja men i alla fall så vet vi nu vem hon är och allting. Telefonnummer, adress allting! Så i morgon åker det in till polisen. Det finns en hake då. Hon går på samma skola som jag då hon också är en 91a. Om hon nu går i skola. Men kaxar hon kaxar jag tillbaka och gör hon nått annat är det det sista hon gjort för då blir det polisänmälning nummer 2.


TILLÄGG: Läste alldeles nyss att hon bara är 15 år. Så hon fyller 16..Hon är bara en jäkla snorunge.
Det är fasiken inte okej att hota en 12 åring.

Kommentarer
» Brunetten Sanna E

se nu bara till att du är mogen och inte kaxar tillbaka. Visa henne bara att du inte bryr dig så hon känner sig liten :)

Date&Time:2008-09-04, 09:56:12
Bloggadress:http://www.sannorna.se
» Brunetten Sanna E

jag e likadan, men det tar mer på henne att du visar dig mogen ;)

Date&Time:2008-09-04, 10:58:18
Bloggadress:http://www.sannorna.se
» mommo

Jag håller med ovanstående:) Bry dig inte, det visar att du är så mycket mer än henne!! Idioter finns det gott om! Det gick inte att ladda ner filen med Oscar:) taskig dator förstås:)jag försökte verkligen.. kram kram

Date&Time:2008-09-04, 18:49:42


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback