Night night!

Hej sötbollar! Det börjar bli sent och jag ska upp tidigt i morgon! =/ I morgon ÄR det skola! Det är jag näsyan hundra procent säker på. Och är det inte det! Ja, då jäklar! Jag börjar halv nio i morgon och då ska vi träffas på stadshuset. Vi ska gå på konstutställning. En bra tidpunkt för mig att visa vilken bra och seriös bloggerska jag är så därför kommer kameran med mig! ;) Haha.Usch! Och jag har typ hälften av mina böcker hemma så då ska jag behöva gå och bära på dom. Och sen ska vi ju tillbaka till skolan också! Fast jag kanske kan lyckas övertala mamma att köra mig till skolan först så jag kan slänga in dom i skåpet! Fast vi får se!
Nej sweeties nu ska jag gå och borsta tänderna sen sova!

Love

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback