Ny dag i morgon!

Hej sötbollar! Och god "morgon"! :) Hoppas ni haft en bra "morgon"! Eller i alla fall bättre än min. I morse fick jag ett hemskt uppvaknande! Kvart i 11 ringde min telefon och då var det ett 70000 nummer! Skolan! Då ringde min lärare I-L. hon berättade att jag inte behövde komma på sista lektionen då dom skulle vara i datasalen och skriva om deras lägerresa. Jag var ju inte med på den så jag har ju inget att skriva om. Mmm. Ja! Sa jag. Men jag "glömde" att säga att jag inte tänkte komma till skolan i dag.Well well hon märker det väl! Men i alla fall så gick jag inte till skolan idag. Det känns så fruktansvärt jobbigt just nu! Jag orkar bara inte! Men jag antar att jag måste. För jag ska gå klart denna linje! Och jag ska ta studenten år 2011, om ja räknat rätt nu! Så jag SKA gå till skolan i morgon och alla ndra dagar!!!! Det är bara så det är! Jag hade tänkt gå efter samtalet men klockan var ju redan kvart i elva. Inte en chans att jag hade hunnit! :/ Men det är en ny dag i morgon!

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback