Rosa? Så fan heller!

Ursäkta det fula ordet! Hej sötisar. Och god kväll. Som jag sa tidigare så hade jag lite planer på att göra en grej. En grej som ingen annan fick veta förren det var klart. Och som jag sa tidigare så är det ingen tatuering. Den har jag redan blivit lovad i 18 års present av mamma och pappa. (Jag längtar) Nu kanske ni är lite nyfikna på vad hemligheten är. (?) Det är ingen stor sak eller så. Men för mig är det en stor förändring. Jo jag ska berätta för er vad det är. För jag har gjort klart det. Hela kvällen tog det..

En liten bild för att demostrera:
Shocking pink

« Det här tänkte jag chocka mormor med. Och för er som inte ser vad det är så är det hår! Rosa hår! Rättare sagt chock rosa hår.Som ni kanske redan har gissat, om man läser rubriken, så vart det inte alls som jag hade hoppats på. Det vart RÖTT! Och för er som känner mig vet att jag redan hade rött hår från början. Eller egentligen vart det röd-rosa-lila. En blandning där i mellan. Fast det svarta underhåret vart bra i alla fall.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback