Rubriker är överskattade!

Kalas. Bullar, saft, kakor, tårta och presenter! Och kusinerna! Kan det bli bättre!

I dag var vi ju som sagt var på kalas hos min moster och kusin. Fast det var moster som fyllde år så åker man nog mest dit bara för kusinens skull. Det är inget persoligt. Det är bara det att han är så söööööt! =) Resten av släkten var ju såklart där med. Förutom Lova och Alvin. :/ Jaja. Det var väldigt kul att träffa hela släkten igen. Det är ju så LÄNGE sedan sist! Och trots att det var Anna som fyllde år så fick även jag en present! Från Bulgarien! Av Therese! Och jag ÄLSKAR den! Ett rödorange pärlarmand! Om ni kollar ner en bit så ser ni en bild av den. =)



I dag var det ju skola igen. Även om jag inte är helt frisk så fick jag faktiskt ta och orka mig dit! För jag kan ju inte vara borta i flera veckor! I går fick jag veta något så hemskt! Okej hemskt är väl kanske att överdriva, men det känns åtminstone lite obehagligt! Ni vet ju att jag skrev till en tjej och snokade efter upplysningar om Pettersson! Och denna tjej kan vi säga att hon heter JoHanna Blablabla, och i går då när jag kom till skolan gick jag och satte mig på en ledig plats och tog mig igenom dagen och sen på sista lektionen när dom flesta tagit en tiominutersrast, vi var nog 5-6 stycken kvar, frågar läraren:vars är JoHanna Blablabla? Har hon varit på några lektioner idag? Nej! What? Jag var tvungen att kolla på klasslistan och visst heter hon JoHanna Blablabla! Inte JoHanna Lalala som jag först trott. Shit jag går i samma klass som Petterssons bästis! Kan det bli VÄRRE?



Kommentarer
» jayne

SÅÅÅÅÅ fint armband. Verkligen jättefint!

Håller med dig om KUNGEN.... absolut är han mycket bra...och bättre än vissa..icke nämnda personer. ABSOLUT

Date&Time:2008-09-09, 20:52:27
Bloggadress:http://jayne.blogg.se/
» jayne

ja du...så tänkte jag....

fin header du har....mkt fint

Date&Time:2008-09-09, 21:03:50
Bloggadress:http://jayne.blogg.se/
» jayne

rätt...

Date&Time:2008-09-09, 21:06:40
Bloggadress:http://jayne.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback