Lördag natt.

Godkväll alla sötaste raringar! =) Jag blir så himla arg på blogg.se sidan. Min blogg ser helt perfekt ut i min dator, men helt mongo ut i min mammas dator. Så om den ser helt mongo ut i eran dator så får ni tänka på att den ser perfekt ut i min dator. =) Och om den ser perfekt ut i min dator så är det så det ska vara! För min egen blogg kan ju inte se helt mongo ut i min egen dator. För då är det bara för knäppt. Jag ser ju den hellre som perfekt än att ni ser den som perfekt. Kalla mig egoistisk om ni vill! =) Jisses vad man kan göra en stor sak av en liten sak!
Nej, nu tror jag nog att det börjar bli dags för lilla Fröken Kiruna att gå och lägga sig. Kanske orkar jag läse en liten stund. Det är ingen ide att svära över bloggen. Det hjälper ändå inte! =/ I vilket fall som helst så vet jag inte om det är min dator det är fel på eller om det är bloggen det är fel på. Eller kanske är det min blogg på min dator? Vad tror ni darlings?

Äsch strunt samma! Det hjälper ju som sagt var inte att svära över den! =)

Det har varit en läng dag i dag. Och jag känner mig fortfarande lika risig som innan. Hostar och nyser. Mitt huvud väger ton. =/ Stackars mig. Tyck synd om mig! Det är himla tur att dom har den där jäkla lägerskolan nästa vecka på tisdag och onsdag. För jag har bestämt mig för att inte följa med. Det är nog inget för mig. Så då är jag ledig dom två dagarna. =) Så skönt. Då hinner jag vila upp mig två extra dagar. Även om jag ska dit på måndag. Men en dag skulle jag väl klara av?!

Nej mina raringar. Nu måste jag gå och sova. Jag sitter här och halvsover och babblar på om massa oviktiga saker. God natt! Sov gott och dröm sött! =) Och sen hörs vi i morgon. ♥ 

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback