Morning morning!

Good morning sweeties! I dag är det ju torsdag och det var meningen att jag skulle gå till skolan idag men det var bara det att det inte var en enda lektion i dag! Men det var bara så att dom hade glömt att berätta det åt mig! Jag fick veta det i går natt efter 12 av Matilda som går i min klass. Hur irriterad blir man inte då! Jag menar, om jag hade åkt upp dit klockan åtta hade jag inte kommit hem. För det finns ingen som kan hämta då dom jobbar! Arrrg!
Har ni haft en bra natt, förresten? Sovit gott? Själv har jag sovit fram till tolv. Ända till min lillebror dtormade in genom ytterdörren och var ledsen! Då hade dom varit elak med honom på skolan! IGEN! Vad fasiken är det för fel på dom jäkla ungarna!
Jaja darlings, ha en bra dag!

Love


Kommentarer
» Sofia

söt blogg :)

Date&Time:2008-09-18, 14:37:07
Bloggadress:http://viitvaa.blogg.se/
» Linda

Jag har haft en rätt okej natt faktiskt, lite lite sömn dock=P Hur var din natt?

Skönt att du fick reda på att det inte var ngn skola iaf innan du kom dit, det var ju iaf bra, men ändå väldigt sent=P

Vad hitar du på en dag som denna?



Jag hatar verkligen att folk kan vara så elaka... Hoppas dom sutar och börjar behandla din lillebror mycket bättre!

Date&Time:2008-09-18, 14:40:15
Bloggadress:http://happylifeofmine.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback