Klockan ett..

Hej sötbollar! Det är sent! Eller tidigt kanske man ska säga! I alla fall så är det mitt i natten. Klockan är ju snart ett. Eller rättare sagt klockan är, nu när jag börjar skriva, 00.49. Och jag kan inte sova! Som vanligt. Jag har sån ångest. Och det har inget med söndagsångest att göra. Det här är vanlig äcklig ångest! And i hate it! Jag mår bara så jäkla dåligt just nu! (Och än en gång vill jag tacka Carro för att du lyssnade, och jag hoppas att det löser sig för dig) Det är knappt så att jag orkar hålla mig uppe. Det finns inte ens någon anledning.. Jag är så jäkla less på allt! :/ Och det verkar inte ens som att någon förstår! Förutom du Carro då! =) Här tidigare bad jag en som jag "känner", eller i alla fall trodde att jag kände, dra åt helvete. Över internet! Och vad gjorde inte den egoistiska skiten! Jo loggade ut! Och sen finns det dom underbara som bara lyssnar på det jag vill säga och försöker få mig på bra humör! Nej jag måste verkligen sluta med mitt nattbloggande. Jag måste börja sova på natten och det är exakt vad jag ska göra nu! Så puss på er snuttegullisar!=)

Kommentarer
» mommo

varför har du sån ångest, lilla vän? du måste ta upp det med mamma, inte kul att behöva må så där!!kram, älskar dig,

Date&Time:2008-09-22, 10:55:59
» Nathalie

Det är inte så lätt

Date&Time:2008-09-22, 18:10:23
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback