Torsdag kväll.

Hmm. Var precis in på Hitta.se och eniro.se bara för att se hur hon fått tag i mitt namn. Så jag tryckte in mitt efternamn och adress och sånt och tryckte på sök. Och det enda som kommer fram är mina föräldrars namn. Jag fick veta av en vän att om man har någons adress så kan man ta reda på alla som bor där. Men nu stämmer inte det så frågan är: HUR har hon fått tag på mitt namn? Nu spelar det ju inte direkt så stor roll men jag är lite, eller VÄLDIGT nyfiken på hur hon gjorde det! Det gör väl kanske ingen skillnad bara för att hon vet mitt förnamn. Om jag nu var tvungen att gissa så skulle jag gissa på att det var den andra tjejen jag skrev till, hon som inte svarade som har gått till Psykot Pettersson och skvallrat. För hon vet nämligen vem jag är. Och eftersom Psykot Pettersson vet vad min bror heter och jag sa att hon hotat honom så är det inte så svårt att lägga ihop två och två! Den lilla jäveln! Jag har aldrig gillat henne. Men jag tänkte att jag kan ju prova för jag vet ju villken slags människa hon är och vem hon umgåtts med. Men ändå DEN LILLA JÄVELN! Jag skulle ha förstått det! Och jag skulle verkligen inte ha frågat någon som vet vem jag är.

I dag har jag umgåtts hela dagen , eller åtminstone halva dagen, med den sötaste lilla Oscar som finns. Och sen fick jag ju umgås med moster och mormor också då dom var här tillsammans med Oscar. Men men. Haha. Nej, men det är inget fel på dom. Oscar var så himla söt, vilket han alltid är men ändå. Han fick sitta vid min dator och kolla i min webbkamera. Han vinkade åt sig själv och sen gjorde han sin glada min och sin arga min. Och samtidigt så fick jag den SÖTASTE video här på min dator. =) (Jag passade på att spela in den) Han var helt facsinerad (stavning?) över att han kunde se sig själv. Och att Oscar i datorn vinkade samtidigt som han gjorde. Haha. Ungar är verkligen DUMMA! Och helt underbart söta! =)

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback