"Du har varit en geek hela ditt liv!"

Hon verkar ha en alldeles egen uppfattning om hur jag är som person! Den där Emma Fucking Pettersson! Hon verkar tro att jag är en sån människa som är så deppig att hon knappt orkar leva! (visst det stämmer in) Hon skär sig själv för att hon mår så förbannat dåligt! Och inga vänner har hon. Hon bråkar med Pettersson för att ha någon kontakt alls. Och inte nog med det! Så är det tydligen mitt fel! MITT FEL att min lillebror blir mobbad av alla! Men där har hon då så jäkla fel! Min lillebror är INTE mobbad! Han har kompisar varje dag och han är populär bland tjejerna! Så om han nu är något, så är det inte mobbad!
Jag vet att hon är onykter och omogen! Och hon är rent av elak! En jäkla markatta helt enkelt! Och hon börjar bli desperat. Gång på gång säger hon att det inte är hon som har hotat min bror! Utan det är en 14 åring och en 17 åring. Okej! Vars är den där 21 åringen som hon skröt om?! Jag orkar inte ens bry mig om henne mer. Hon är inte värd det ens! Hon är inte värd mina tankar, hon är inte värd att jag hatar henne! Och jag ska må så jäkla bra när hon får hem papprena från polisen!

Kommentarer
» Nathalie

Kan ni inte spy galla över E fucking P?

Date&Time:2008-09-22, 12:50:16
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback