Slå dig i backen Hertiginnan och se upp för Kungen!

"Jag ogillar

människor som spelar på samvetet,motsägelsefullhet,fotboll/sport,falskhet/själviskhet/lögner,mobbing/utfrysning

 

Motto

Trälen har bara en önskan
-att bli fri
Den sjuke har bara en önskan
-att bli frisk
Ingen kan förnedra dig utan din tillåtelse. av Nancy Reagan
Det du gömmer i snö, kommer upp i tö dvs ljug inte människa om du inte har ett gott minne annars anses du svag och motsägelsefull. Om man ljuger i en konflikt så vet man att man har fel varför annars ljuga." (Anne von porat, Hertiginnan över bloggvärlden)

 


Då jag följt H E R T I G I N N A N S krig med allt och alla under några dagar nu så vart jag ju lite nyfiken på människan bakom Hertiginnan Anne Von Porat. Så jag gick in och läste hennes profil och det ni ser längst upp på sidan är Hertiginnans alldeles egna ord! Hur hör det ihop med det hon sysslat med under dom senaste dagarna?Och när jag frågade henne om det är detta vad man får tillbaka:


H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat om People!:

ja det är jag som har skrivit så har
jag skrivit något som är avvikande enligt dig?


Och det är så himla tragiskt att hon inte ens fattar att dom flesta här bara DRIVER med Hertiginnan!

Kriget startade med att den nu självutnämnde K.U.N.G.E.N Erik Keding försökte ta över H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N.S ädla adeltitel! Men vad Hertiginnan inte inser är att adelstiteln inte betyder ett SKIT! Utan det hon borde vara mer orolig över är att Kungen faktiskt gör en flera gånger bättre blogg än hon gör! Och jag tror att det är det allting egentligen handlar om! För utan hennes blogg och hennes självutnämnda höghet har hon ingenting annat än sin JÄKLA TITEL kvar!!

Kommentarer
» H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Kungen säger du ändå är det mig du skriver om. Jag vill bara ha mitt namn i fred och inga billiga kopior omrking mig sedan spelar det mig ingen roll om jag heter sopsäcken bara jag får behålla det.

Date&Time:2008-09-09, 08:14:49
Bloggadress:http://veckomagasinet.se
» H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

enligt dig spelar jag mot mitt motto, so?

Date&Time:2008-09-09, 08:21:40
Bloggadress:http://veckomagasinet.se
» H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

jag har länkat dig gå in och läs

Date&Time:2008-09-09, 08:34:06
Bloggadress:http://veckomagasinet.se
» §uperjuristen

man märker på dig att du inte är så nöjd med ditt liv. annars hade du inte varit på hertiginnan. Flytta lite söderut och bli gladare så ska du se att livet ler mot dig med. puss!

Date&Time:2008-09-09, 13:14:00
Bloggadress:http://superjuristen.blogg.se/
» Haha!!!!!!!!!!!!

Men NI då invandrade turkiska flyktingar som bott på flyktingförläggning och är titelfixerade....

Sanningen kommer fram och ännu mer avslöjanden om den s k Hertiginnan är i antågande.....

Date&Time:2008-09-09, 17:24:28
» Erik Keding

haha tack för detta underbara inlägg!

Date&Time:2008-09-09, 18:08:39
Bloggadress:http://theartist.blogg.se/
» Som du säkert förstår.....

...menade jag "Härtiginnan von Poret" och hennes försvarsadvokan (?) Supjuristen....Skål!!!!!!!!

Date&Time:2008-09-09, 20:54:09
» Talia (svar till Anonym)

Jaså okej, då missförstod jag :/

Date&Time:2008-09-09, 21:03:36
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback