She is doing it again!

Jaha! Då var det dags igen! Tänker jag när jag kommer innanför dörren och ser konversations rutan med hennes bild i. Pettersson är igång igen. När jag går fram till datorn och läser det hon skrivit är det helt osammanhängande. Jag tar loss datorn från sladden och tar med mig den ner. «Pettersson har börjat festa på lördagsmornar nu också!« Säger jag till mamma som sitter vid köksbordet. «Jaså, säger du det!« «Ja, hon är igång igen!« Säger jag och ställer datorn framför henne. «Ska vi skriva något? Det behöver ju inte vara spydigt eller elakt!« «Nej men sen kommer det väl: Vars fan är papprena?!« Jaha tänker jag och sträcker mig efter datorn. Men innan jag hinner ta det skyndar hon sig att skriva «Hallå« Okej då får vi väl se vad hon svarar då.

P E T T E R S S O N: Vart fan är papprerna?
Nathalie: Det måste du fråga hos polisen vi arbetar inte med sånt...
P E T T E R S S O N: haha fuck off
P E T T E R S S O N: Ni har inet anmält mig, thats just how it is
Nathalie: Du får tro vad du vill men datumet kommer att stå på dom papprena du får sen...
P E T T E R S S O N: haha yeye whatever
Nathalie: Som sagt var: Du får tro vad du vill
P E T T E R S S O N: papprerna skulle ha kommit5 för länge sen så antagligen så har dom lagt ner der
Nathalie: Det spelar ingen roll vad du tror

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback