Precis som jag vill ha det..

Så var det ju som sagt var måndag och en ny vecka igen. Och det är något jag inte sett fram emot. Jag får liksom ångest bara av att tänka på det. Veckorna är bara så himla tråkiga, det enda man har att se fram emot är alla serier. =/ Men men. Kanske man skulle fixa sig några fritidsaktiviteter och en hobby kanske? Förutom musik och deppa! Lyssna musik och deppa är väl kanske inte det bästa man kan göra på fritiden. För jag har MYCKET fritid!

Alvin och Lova tittade förbi en sväng tidigare idag. Lova skulle få sin prinsess barbie film. Haha. Dom åkte alldeles nyss hem. Och innan dom åkte sa  mamma att dom glömde hunden. Då vänder sig Alvin om, går fram till Malte och tar tag i honom runt nosen. Hmm. Hur ska det här gå? tänkte han nog för han hade ett sånt ansiktisuttryck. Haha, dom där barnen är så söta!

Alldeles nyss fick jag ännu ett mejl från kundservice här på blogg.se. Hon hade kollat upp vad det var som felade. Det hade varit nått strul för om man har en underblogg och låser huvudbloggen så blir underbloggen också låst. Men nu blev det tvärt om i mitt fall. Och så ska det inte bli. Men nu har felet blivit fixat! =) Så nu funkar allt som det ska igen och min andra blogg är låst igen. Precis som jag vill ha det..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback