People marching to the drums..

..Everybodies having fun
To the sound of love
Ugly is the world we´re on
If I´m right then prove me wrong
I´m stunned, to find a place we belong

Just nu: McFLY - Transylvania


Good evening, sunshines. Det är väldigt länge sedan jag faktiskt skrev två inlägg på en dag. Jag antar att jag blivit rätt så tråkig nu på sista tiden. Men jag känner att jag äntligen håller på att få tillbaka min inspiration. Och jag är överlycklig för det!

Dom senaste dagarna har jag faktiskt till och med fortsatt att skriva på min bok. Eller nej det var väl inte helt sant. Jag har däremot börjat skriva på en helt ny bok. Så det är lite spännande. Jag har hunnit med ett par kapitel och än så länge har jag inte tröttnat på den. Vi får väl se vad det blir av den. Men jag hoppas att den blir mer långlivad än dom andra...

Jag har just varit nere och ätit min så kallade middag. Jag vet att det är lite väl sent att äta middag men jag åt en ordentlig lunch och sen åt jag ju lite tårta och sånt hos mormor. Så jag var inte hungrig förren nu.

Nu funderar jag på att lägga mig ner och titta film. Jag håller fortfarande på med Heroes. Och sen tänkte jag kanske, kanske börja läsa på någon av mina kära små nya böcker. Vet dock inte vilken jag ska börja med. Men jag antar att det får bli ett senare problem.

Jag svarar på era kommentarer i morgon!

Tills vi hörs igen,
Ta hand om er!


Kommentarer
» Helén

Hej igen!



Är det hemligt vad boken ska handla om?



Jag förstår dig helt när det gäller att lämna in datorn - jag skulle inte klara mig en dag utan. Nu har vi det så bra att både jag och sambon kan fixa våra datorer själva - och eftersom vi båda arbetar med datorer finns alltid extra maskiner om någon strejkar.



Hoppas få se någon artikel av dig på kirunatidningen.se framöver- glöm inte att påminna på bloggen om det kommer något. Härligt att du fått tillbaka lite inspiration - det gläder mig!



Ha en bra natt!



Snygg design nu förresten, både i explorer och firefox.

Date&Time:2009-04-09, 23:46:12
» Mariam

Hej, är du vaken?:)

Date&Time:2009-04-10, 11:27:49
Bloggadress:http://misswicked.blogg.se/
» Emma Nathalie

Helén, Än så länge är boken hemlig ;D Har inte ens berättar åt någon jag känner vad den handlar om.. Men om det blir som jag vill så kommer ni kanske att få läsa ett kapitel eller två ^^



Problemet med min dator är att pappa inte kan hitta något fel på den, men ändå funkar den ju inte som den ska. Så jag tror attv det är något slags glapp i datorn som gör att den bryter av kontakten till internet hela tiden..



Ja jag hoppas det kommer ut på hemsidan i så fall, annars kanske jag får lägga in den på datorn.. :)



Tack så mycket :)



Ha en bra dag!

Date&Time:2009-04-10, 15:05:23
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback