Some people laugh, some people cry..

..Some people live, some people die
some people run, right into the fire
some people hide, their every desire

But we are the lovers
If you dont belive me
Then just look into my eyes
Because the heart never lies

Just nu: McFLY - The heart never lies


Hej hej på er alla. Jag ser att det är en hel del nya männikor här inne och snokar. 15 stycken fler av er i dag än i går. Välkomna på er, hoppas ni hittar något ni gillar som gör att ni kommer tillbaka. Annars, ja då är det bara att beklaga sorgen.

Jag har precis kommit innanför dörren. Och nu känner jag mig helt slut. både i hjärnan och i kroppen. Fast det kanske inte är så konstigt eftersom jag knappt sov något i natt. Jag somnade redan vid 10 i går kväll. Av migrän igen. Jag börjar bli riktigt less på denna migränen och jag förstår inte hur någon kan överleva den!

Så när jag vaknade igen vid 3 var jag  pigg och ville naturligtvis inte somna om  igen. Så jag roade mig med att sitta vid datorn ett par timmar samtidigt som jag småkollade gamla repriser på tvn och lyssnade på musik. Och när jag väl började känna mig lite småtrött så slog jag av datorn, tvn och musiken. Och just som jag lagt mig ner.. Vad händer inte då?! Jo då börjar pappas väckarklocka att ringa. Och han är inte den som slår av den heller.

Men jag lyckades dock somna. Och jag lyckades sova ända fram till, vad kan klockan ha varit, kanske halv 10. Det första jag tänkte när min telefon började ringa i morse var: Nej snälla! Inte redan! Men det var bara snällt att stiga upp för jag hade ett möte att passa.

Som för den delen gick väldigt bra! Jag tror att det här kan funka hörni! Jag fick en bra känsla av det i alla fall. Det gick precis som jag hoppats på. Så nu har jag en praktikplats Och det bästa är ju att jag får göra något jag verkligen tycker om! Skriva har ju alltid varit något som jag älskar att göra. Det är så avkopplande på något sätt.


Sen åkte vi vidare till mormor. Vi gick bara in en snabb sväng för att skriva en handlingslista och träffa Oski en sväng. Bara för att komma tillbaka en timme senare när det var dags för ett litet påskkalas med släkten. Det var Oski han själv som hade bakat tårtorna och dom var riktigt mumsiga!

Förresten så blev hela min helg räddad när jag fick tre nya böcker i brevlådan i dag. Två Shopaholicböcker och den sista Twlilightboken på Svenska.


Kommentarer
» Karin

Svar: Han är allas hjälte.

Date&Time:2009-04-09, 19:32:43
Bloggadress:http://karinsuniversum.blogg.se/
» Mariam

åhh visst är det irreterande när man har svårt att sova..?? Men du, sen jag ändrade mina dagsrutiner(som jag tjatar väldig mkt om, men kan inte låta bli., det känns fortfarande lite ovant..) så har jag känt mig mkt piggare.



Och roligt om att mötet gick bra! åhh, skriva vill jag också drömma

Date&Time:2009-04-09, 20:22:43
Bloggadress:http://misswicked.blogg.se/
» adelina

svar: mysigt =) hihi. nej jag själv har varit med mitt såkallade ex hela dagen typ och lite vänner! puss

Date&Time:2009-04-09, 22:26:20
Bloggadress:http://adelinaadelina.blogg.se/
» mommo

tack för en mycket trevlig EM, det var så kul att träffa dig! men jag blev så jäkla lös i magen av all tårta:) men du kan komma idag å äta mer:) kram mommo

Date&Time:2009-04-10, 09:46:40
» Emma Nathalie

mommo, Tack för dom detaljerna. Precis vad vi ville veta. Och nu vet hela bloggsfären det. ;D

Orkar tyvärr inte gå utanför dörren idag, men du kan lämna av tårtan här! ;D

Date&Time:2009-04-10, 15:15:05


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback