Tisdag..

Jag är vaken. Jag är vaken. Jag är vaken! Men jag är dödligt trött och ligger därför fortfarande kvar i sängen. Man tror ju att man borde börja vakna till efter att snart ha legat vaken i sängen i två hela timmar. Men icke då. Det måste vara för att jag inte fått mitt morgonthe ännu. Och dessutom känns mitt huvud tungt och det trycker i min panna. Det har dock ingenting med mitt morgonthe att göra.


Jag känner för att baka idag. Yummsiga små cupckaes med massor chockladsmörkräm på. Men jag har inte det som behövs hemma och mamma svarar inte på mina msnmeddelande. Så jag har en känsla av att hon inte har någon större lust att jag ska baka. För då måste hon åka och hämta grejerna.


Kommentarer
» mommo

hon svarar inte till mig heller, kanske hon sover;)

Date&Time:2009-04-14, 13:15:03
» Nathalie - Svar till mommo

Jag tror baske mig att hon låtsas att hon inte hör mig! xD

Date&Time:2009-04-14, 16:44:41


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback