We could have fallen in love..

Good evening, sunshines. Först och främst, innan ni gör något annat tryck F5! Bättre så?

Det har varit en väldigt, väldigt lång dag idag, och ändå har det inte hänt speciellt mycket.

Jag vaknade redan före 8 i morse. Men jag orkade inte stiga upp så jag låg kvar i sängen med musik i öronen och näsan i en bok fram till 9 någonting. Jag skulle egentligen ha tagit ut hundarna redan då men jag kom fram till att eftersom dom båda fortfarande låg och sov så var det rätt onödigt att ta ut dom redan så tidigt. Dom klarar sig mycket bättre om dom går ut lite senare.

Så jag gick upp och la mig med musik i öronen igen. Falling in love [acoustic] av McFLY har gått på repeat hela morgonen. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar den låten. Hur mycket den betyder för mig. Vilken känsla jag får av den. Den är helt obeskrivlig. (stavningen?) Den är så underbar att det gör ont i hela själen.

Efter en halvtimme eller så lyckades jag somna om. Fullt påklädd, med mascara , ögonskugga och läppstift på. Vaknade igen när lillebror knackade på dörren och ville låna ännu en säsong av min Buffy-samling. Tror jag somnade om ännu en gång och vaknade inte förren mamma ringde och sa att det är jag som får ta hundarna nu på morgonen, eftersom hon måste göra sig i ordning och skriva en handlingslista. Jag lyckades faktiskt ta mig upp redan efter fem minuter. Men jag gick inte ner och ut.

Nej, jag satte mig vid datorn och slog igång Photoshop. Älskade Photoshop. Som jag har längtat. I flera dagar har jag gått och trott att min lillebror (inte samma som lånade mina filmer) och hans kompis snott alla mina färger i PS. För det enda som kom fram när man försökte måla och sånt var massa grått och vitt. Men det visade sig att dom bara hade råkat ställa om inställningarna till gråskala. Resultatet blev denna headern som ni ser om ni kollar upp en liten bit. Inte så stor skillnad från den förra eller hur? Men jag ville ha den bredare.

Efter en timme framför PS fick jag dock ta och masa mig ner för att ta ut dom små doggsarna. Jag fick en smärre chock när jag kom utanför dörren. Det var svinkallt! Och ändå var det så lovely och soligt ute.

Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat framför html och csskoder. Och sen ännu e liten stund till framför PS.

Nu funderar jag på om jag också ska börja kolla lite Buffy, det är år sen jag såg den. Eller om jag ska fortsätta läsa på min bok. Den är fortfarande lika bra och jag har redan kommit långt, långt över mittensträcket. Lovely.

För övrigt så verkar det vara något fel på blogg.se igen. Kommentarfunktionerna verkar inte funka. Det är många som har klagat på att dom inte kommer till kommentarsidan. Och vissa får inte fram sina kommentarer.

God natt på er alla. Sov så sött.


Kommentarer
» mommo

jag får ju fram mina kommentarer nu:) nu ska jag betala räkningar, kul:) kram

Date&Time:2009-04-21, 08:36:55
» Emma nathalie - svar till mommo

Det verkar vara bara i vissa inlägg... Tror jag :P Mwhahaha

Date&Time:2009-04-21, 13:16:18


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback