Torsdag.

Good evening, sunshines. Innan ni fortsätter att läsa, tryck F5! Sådär ja. Mycket bättre. Jag har ägnat många kvällar till fixa till den här layouten och jag måste säga att trots att jag inte fick till den till att börja med så är jag jäkligt nöjd nu. Älskar färgerna.

Det har varit en lång dag idag. Och nu är jag så slut att jag håller på att svimma. Tror faktiskt att det blir en "tidig" kväll i dag. Skulle verkligen behöva sova ett par timmar extra. Fick stiga upp tidigt i morse. Var tvungen att ta ut hundarna så att mamma skulle hinna göra sig i ordning innan vi skulle åka upp på stan. Och jag var tvungen att duscha och göra mig vacker innan det. Ha.  Vi började dagen med en efterlängtad, ljuvlig lunch på kinarestaurangen. Ja jag är en gris! Jag fyndade ett par grejer på domus. 2 böcker som jag velat ha länge. Dom kostade bara under 100 kronor. För båda två, eftersom det var 50% rabatt på alla böcker. Och sen var jag tvungen att köpa en mascara. Min är helt tom och torr. Och så passade jag på att köpa ett jätteläckert nagellack. Få nu inte för er någonting! Det här är def. inte ett modeinlägg!

Förresten så åkte jag och mamma förbi tatueraren idag för att beställa tid. Fyller ju år snart och tänkte att man def. måste boka tid ett par veckor innan. Fick en chock när hon talade om för oss att hon har bokningsstop och är fullbokad fram till augusti. Så där rök alltså min födelsedagspresent. Tröstade mig med att köpa en Ben och Jerrys glass från statoil.

Just nu ligger jag och småkollar på gamla avsnitt av CSI NY på tv. Funderar dock på att börja läsa en av mina nya böcker...


Kommentarer
» Mariam

vaken?:)

Date&Time:2009-05-01, 12:28:25


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback