Yummy cakes or dummy cakes?

.Ja. Jag har ägnat hela kvällen åt att baka. Och nu kan jag nästan med 100% säkerhet säga att jag aldrig, aldrig kommer att försörja mig genom att baka kakor. Eller vi tar och stryker det. Jag kan nästan med 100% säkerhet säga att jag aldrig kommer att försörja mig genom att baka någonting alls. Eller laga mat heller för den delen. Så hur blev mina cupcakes och kladdmuffins? Dom vart.. Goda. Men det var också det enda. Allt annat vart en stor flopp. Det mesta av cupcakesen och muffinsen ligger utanför formarna. Och dessutom är dom helt platta. Så ja. Dom är inte så där jättevackra. Men så länge dom är ätbara så antar jag att man inte ska gnälla. Men det blir dock tårta. Köpt tårta, när jag fyller år. Inga hembakade cupcakes eller muffins. Thats that.

Mormor bad mig spara två stycken cupcakes åt henne så att hon kan komma och hämta dom i morgon. Tidigt i morgon. Mormor: Jag sparade två stycken åt dig. Jag tar med dom i morgon om vi kommer förbi! Mwa ha ha.


Tidigare idag har jag träffat Viggo the monkey boy. Han är en sån härlig unge. Man kan inte annat än le varenda gång man träffar honom. Synd bara att jag inte hade med mig kameran. För idag var har riktigt vild!

Nu ska jag nog faktiskt fortsätta läsa lite på min bok. Än så länge har jag bara hunnit till det andra kapitlet.


Kommentarer
» mommo

väntar på dina muffins idag då:) kram

Date&Time:2009-04-15, 07:52:47
» Emelinda

Tack :)



Vilken fantastiskt tuff design du har!

Date&Time:2009-04-15, 17:42:21
Bloggadress:http://emelinda.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback