Men just nu tvivlar jag på att det var något så oskyldigt som hundspya!

JAG är så FRUKTASVÄRT arg, irriterad, FÖRBANNAD och framför allt BESVIKEN! Jag älskar mina hundar över allt annat i världen men just i kväll HATAR jag min Tax över allt annat i världen! Okej HAT är ett starkt ord. Inte ens nu hatar jag honom, men! Jag har ALDRIG varit så här arg i hela mitt liv! För några dagar sedan hittade jag en stor fläck hund spya i min säng. På mitt överkast, på min filt, på min morgonrock! Men just nu tvivlar jag på att det var något så oskyldigt som hundspya! HUNDSPYA! HA! Samma sak hände i kväll igen! Men denna gången hade jag inte sån tur att det BARA var på överkastet. Nej, det var ju dock RIKTIGT trevligt av honom att lämna mina kuddar så att jag hade någonstans att lägga huvet på när jag skulle sova utan madrasser, utan täcken och bara en hård jäkla säng! Och trots att jag har en DUBBELSÄNG lyckades hundjäkeln PISSA PÅ BÅDA SIDORNA! Fy fasiken för TAXAR!


Kommentarer
» Anonym

Date&Time:2009-01-27, 21:00:40
» Anonym

Date&Time:2009-01-27, 21:00:43
» Anonym

Date&Time:2009-01-27, 21:00:47
» Anonym

Date&Time:2009-01-27, 21:00:51


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback