Köksstolar kommer flygande rätt som det är!

Vet ni vad jag hatar? Eller rättare sagt vet ni vad jag hatar mest av allting! Jag hatar många saker!

a) Gubbjäklar som beter sig som kärringar med PMS svårigheter och b) små tonårs"flickor" med ovanligt och alldeles för mycket humörsvängningar och hormoner..

Det är min pappa och lillebror jag pratar om. Såklart! Vem annars?!

Hela den här dagen har gått åt helvete. Ända sedan jag slog upp ögonen. Faktum är att jag slog upp ögonen för att det var ett sånt jäkla liv här hemma... Och ni undrar varför jag vill flytta hemifrån så fort jag får chansen!

Jag skulle vilja säga att man har bra stora problem om man startar 3e världskriget över ,HÖR OCH HÄPNA nu gott folk, hundarna!

Den här jäkla familjen är som en.... En... Det finns inte ord till vad den här familjen är!

Och sen. Sen när gubbjäkeln åker i väg börjar ungjäkeln!

Det vart nå bråk om tvn. Om att L inte fick byta kanal fast det var han som satt och kollade. Och då, då ställer sig den dumma ungen och slå på honom. Han ställer sig över L och slår allt vad han orkar. Och då ska ni veta att C, visserligen bara är 12 år men han är större än mig! Och när jag ringer till pappa! Först kommer jag inte fram för den lilla äckliga ungen går in i sovrummet, lyfter luren och börjar slå på alla knapparna! Så jag rusar upp, tar den andra telefonen och ringer till pappa.

Jag går ner igen med telefonen till min jäkla bror. Som tar tag i min tröja och puttar allt han orkar. OCh jag, ja jag puttar tillbaka. Och då säger den lilla äckelungen att jo Natta, hon har minnsan misshandlat honom! Och gett honom utegångsförbud när jag sa att jag tycker då inte att han har någonting ute att gra när han betet sig som han gör!

Vad säger den jäkla gubben då?! Gå upp på ditt rum! Du har ingenting här nere och göra! Jag vill inte se dig här nere igen idag! Nice, så vad ska jag då göra? Låta C slå ihjäl L? Och sen när luren ligger på igen. Börjar ungjäkeln att slå på L igen! Så jag hotar att ringa fammo!

Jag tar telefonen sätter mig vid köksbordet och rätt som det är får man en jäkla helvetes kökstol på sig!

Och så var det jag som fick ta all skit igen! Är det så jäkla konstigt att jag inte vill bo här längre!

Den här jäkla familjen har psykiska problem! 

För fasiken!

Sorry people för att det vart ett sånt himla rörigt inlägg! Jag var bara tvungen att skriva av mig!


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback