July 16.

Hej alla!

Just nu ligger jag och tar det lugnt i sängen framför tvn. Jag har ont i hela kroppen. Mest i nacken och axlarna. Det måste vara min influensa, jag får alltid ont i nacken och axlarna när jag är sjuk. 

Första halvan av dagen har jag spenderat uppe på stan. Det var bestämt att vi skulle ha en liten släktträff med fika på Safari, eftersom Lova och Alvin åker bort på semester i morgon. Jag tror det var i morgon. Men det var bara det att vi fick sitta och vänta på dom i 30 minuter. Det var först bestämt att vi skulle träffas kvart över. Det blev ändrat till halv, och när vi ringde 20 i 1 så var dom fortfarande hemma. Dom var inte uppe på stan förren efter 1. Kände mig urkorkad när vi satt och tog upp två hela bord utan att fika något.


Lova med småbröderna Vilmer och Alvin.


Andra halvan av dagen har jag spenderat vid köksbordet. Skulle egentligen vila en stund, eftersom jag endast sovit ett par timmar i natt. Men jag och mamma fastnade i våran London planering. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska få åka till London. Vi har kikat lite på hur planet till London går (så att vi hinner handla i tax-free shoppen), kollat igenom våra Londonguide-böcker, skrivit en lista över saker som vi vill se och göra, kollat lite på hur långt ifrån allt ligger. Och sen har vi även beställt två stycken resväskor från halens. Dom bör komma någon gång under nästa vecka.

Kommentarer
» mommo

jo,jo...LONDON;)

Date&Time:2009-07-17, 06:13:51
» Anonym

mommo, juste, LOOONDOOON. jag sa ju att du fick följa med om du ville! ;)

Date&Time:2009-07-17, 15:24:19
» mommo

vem fasen skulle våga sätta sig på ett flyg;)

Date&Time:2009-07-17, 19:05:00
» Anonym

mommo, inte du också! Men för att citera mamma: Det är smällar man får ta! ;P

Date&Time:2009-07-17, 19:31:07


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback