July 17.

Hej alla!

Hoppas ni alla har haft en mysig fredag, själv har jag inte gjort mycket alls. Har inte ens orkat komma mig utanför dörren.

Jag har precis vaknat. Eller precis och precis, men för kanske en, en och en halv timme sen.Har lyckats sova hela kvällen igen, så jag vet inte hur jag ska kunna sova någonting alls under natten. Men jag antar att jag åtminstone måste försöka, eftersom jag måste upp rätt så tidigt i morgon. Vi har en hel del städning att göra i morgon. Och innan dess så skulle vi visst köra mormor och handla. Sen ska vi nog mest troligt gå på ÖB en sväng och köpa hem lite små saker.

Förresten så har vi äntligen bokat våran London-resa. Så den 28 juli åker vi från Sverige (måste dock åka till Luleå redan den 27) och sen kommer vi hem den 3 augusti. Det lustiga är att min moster, som också ska till London, åker dit exakt samma dag (inget vi hade planerat direkt, det bara blev så). Så hon lovade att en dag ska hon väl kunna ägna åt att umgås med oss. Vilken raring.

Jag kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt ska få åka till London. Det har ju varit min dröm ända sen jag var 8 år och läste om London i skolan.

Det är bara en vecka och ett par dagar kvar. Så det blir ett himla stressande med att hinna allting.

Men nu ska jag försöka sova lite.

Kommentarer
» mommo

lyckliga lilla natta;)

Date&Time:2009-07-18, 07:19:27
» Anonym

mommo, hihi jag vet :D

Date&Time:2009-07-18, 20:12:11


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback