July 13, monday.

Hej alla!


Okej. Jag vet. Det är länge sen jag skrev någonting alls. Riktigt länge sen. Det har börjat bli en vana att skriva det varenda gång jag kikar in här på bloggen.

Jag vet inte vars min inspiration har försvunnit. Men jag vet att jag inte har kvar den i alla fall. Jag har försökt skriva lite då och då, men jag känner mig helt tom på ord.

Datorn har legat i ett hörn i bokhyllan och samlat damm. Jag har inte haft igång den på jag vet inte hur länge. Och dom få gångerna jag har använt mig av en dator, så har det varit mammas dator nere i köket. Och då har jag endast stannat länge nog för att hinna kika igenom mina mejl.

Inte då för att jag har fått spec. många mejl som inte går i skräpkorgen, eftersom jag själv inte har skrivit några mejl. Jag har lite dåligt samvete över det. Jag har en hel hög av mejl som jag måste svara på, en hel hög med brev som jag måste skriva. Och jag har ännu inte skickat iväg en film till Ems som jag lovade att hon skulle få.

Ha tålamod snälla. Ja ska ta itu med det. Frågan är bara när.

Jag och mamma planerar att åka till London. Ja. Äntligen. Jag vet inte exakt när. Men det blir nog mest troligt inom det närmsta året. Jag längtar. Helst vill jag åka nu på direkten. Och det hade jag också gjort om det var jag om fick bestäma. 

Sen planerar vi också att åka till IKEA en sväng. Bara över dagen. Måste leta efter nått litet bord/arbetsplats till min laptop. Hittade en i IKEA katalogen som hade varit perfekt. Och inte allt för dyr var den heller. Så jag hoppas att dom har det inne nu när vi ska åka dit.

Har hunnit läsa och kika en hel del filmer under dom senaste dagarna. Så nu har jag en hel hög med recensioner att skriva. Jag lovar att jag ska ta itu med det också.

Ett urval av böcker och filmer som ni kommer att få läsa om, någon gång under dom närmaste dagarna.

Harry Potter and the goblet of fire.
Harry Potter and the order of phoenix.

Harry Potter and the half blood prince.
Harry Potter and the deathly hallows.
Gossip girl, tre x Carlyle.
Gossip girl, tre x Carlyle: Älskad av alla.

Wild child.
Änlar och demoner.
Blue smoke.

Sen funderar jag och mamma också på att gå och kolla den nyaste Harry Potter-filmen. C och L skulle nog också tycka att det var roligt.

Men du, nu måste jag sluta och skriva om massa onödiga saker. Jag hoppas bara att det där räcker som ursökt för min brist på bloggning. *blink blink*

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback