London town.

Hey people!

Passet, klart. Id-kortet, klart. Damen på polisstationen sa att det brukar ta 4 dagar innan man får dom, så jag bör kunna hämta ut både passet och id-kortet någon gång under nästa vecka. Så jag sitter just nu och hoppas så mycket att jag blir helt blå i ansiktet.

Okej, kanske inte.

Men tänk att jag kanske om bara någon vecka sitter på ett flyg till London town. Om allt går som jag vill så åker vi till Luleå den 27e juli och den 28e sätter vi oss på planet till underbaraste London. Mest troligt blir vi då borta till den 3e augusti. Men jag försöker att inte hoppas allt för mycket, för saker brukar aldrig bli som jag hoppas på. Med min tur så stänger dom väl alla utgångar från Sverige, eller det mest troliga: alla resor är slut.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback