Good night.

Hallå i natten.

Jag känner på mig att jag inte kommer att kunna, tyvärr, sova i natt. Det är ju, som sagt var, vidrigt varmt. Och allra värst är det här uppe på övervåningen. Måste få pappa att koppla in ACn här uppe i morgon. Annars lär jag inte överleva den här sommaren. Eller ens den här helgen.

Har precis kommit innanför dörren. Vi har varit och hämtat pappa från festivalen. Jag tycker att det är riktigt roligt att åka omkring och titta på alla partymänniskor. Och idag var det såklart en hel del.


Ligger just nu och lyssnar radio. Det är önskemusik nästan hela natten. Härligt. Det spelas mycket Michael Jackson i natt. Lika så igår natt, då en hel timme ägnades åt hans musik. Och jag har insett att jag faktiskt uppskattar en hel del av låtarna. Speciellt dom äldre låtarna.


Nu ska jag lägga mig ner framför fläkten med min bok. Tror inte att jag orkar kolla filmen idag heller. Alldeles för varmt för det.


Good night.


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback