June 14.

Hej hej hallå och god morgon. Fast egentligen borde jag väl säga god dag. Men jag tycker mer att det känns som morgon. Jag är fortfarande trött och jag har inte hunnit med mer än att duscha idag. Resten av tiden har jag legat framför datorn och tagit det lugnt.

Det vart rätt sent igår. Jag satte igång Harry Potter och fenixordern. Av någon anledning lyckas jag alltid få en två timmars film att bli fyra timmar. Så klockan var nog vid tre när jag slog av tvn. Inte undra på att jag är så trött.

Igår hämtade vi ut ett paket från HM. Inte direkt något att hurra över. Allt hade redan hunnit ta slut när vi beställde. Så paketet innehöll endast en klänning och en kjol. (fast sen kommer det ännu en kjol och ett lackbälte i slutet av juni)

I morgon borde mitt paket från cdon komma. Härligt!

Kommentarer
» Karro

Svar: Ja, det tycker jag med xD i hemlighet (a)

Date&Time:2009-06-15, 12:04:00
Bloggadress:http://cuyi.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback