June 16.


No worries, by McFLY.

God morgon på er alla. Jag vet dock inte om man kan kalla det god morgon. Inte för att det inte är morgon utan mer för att jag inte är så säker på att den är god. Jag har precis vaknat. Eller nej, det stämmer inte. Jag har varit vaken sen efter 11, men jag har precis orkat stiga upp. Fast nu är jag dock tillbaka i sängen igen och tycker synd om mig själv för att jag är sjuk.


Jag tror att jag ska gå ner och göra frukost. Eller lunch. Frunch. Ska nog fortsätta läsa på min bok samtidigt. Harry Potter and the goblet of fire.

Kommer nog att ligga i sängen hela dagen och tycka synd om mig själv.


Kommentarer
» mommo

vad har du för nå när du är sjuk? jag var med viggo hela dan igår, å sen kom oscar;)de var så tidigt, iddes inte ringa dig. kram

Date&Time:2009-06-17, 08:26:19
» Mariam

msn?:D

Date&Time:2009-06-19, 12:28:58
» Anonym

gud villken häftig blogg design ! :D

Date&Time:2009-06-25, 12:48:00
Bloggadress:http://duochjagamy.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback