How did it get this way

Do you remeber how it started
The fairytale got twisted and decayed
The innocence has all been broken
How did it get this way



Corrupted, by McFLY.

Hey hey hey hey hey, sunbeams. Och god dag på er alla. Hoppas ni haft en bra dag. Hittills i alla fall. Jag vet inte, men det känns som att jag håller på att tappa all min inspiration igen.

I dom senaste inläggen har orden bara flygit ur mig. Nu har jag suttit här i snart en halvtimme och bara fått ut ett par ord. Det måste vara värmen. När allting går fel: Skyll på värmen.


Känner för att kolla någon film. Orkar bara inte leta upp någon. Vill lyssna musik. Har dock inte orkat ladda ipoden ännu. Det finns bara ett ord att beskriva det med. YNKLIGT!

Så det enda som finns kvar att göra nu är att läsa. Inte då för att jag klagar. Hann komma in i boken ordentligt i går. Låg nog i säker 6 - 7 timmar och läste i natt.


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback