Did someone break your heart inside.

Do you know whats worth fighting for
When its not worth dying for?
Does it take your breath away
And you feel yourself suffocating
Does the pain weight out the pride?
And you look for a place to hide
Did someone break your heart inside
Youre in ruins



21 guns, by Green Day.


God kväll, sunbeams. Jag vet. Jag vet. Jag vet! Jag har inte skrivit på länge. Det känns som år och dar sedan sist. Har har inte ens varit inloggad här sedan jag skrev det förra inlägget. Inte bra. Det är inte så att jag har tröttnat på att blogga. Tvärtom faktiskt. Jag har saknat det. Men jag har inte orkat. Jag har varit sjuk i snart en vecka. Med feber, halsont, hosta, rinnande näsa, bihålor. Ja du vet allt sånt.


Egentligen finns det inte så mycket att skriva om, eftersom jag inte gjort mycket dom senaste dagarna. Jag har mest legat i sängen och läst fanfics. Ja, jag har också fastnat där.

Sen har jag även legat hemma i sängen och handlat. (Snälla hjälp mig! Det börjar bli sjukligt.) Det är därför jag både hatar och älskar internet. Det är så lätt att klicka hem något. Man behöver inte ens betala för det förren efter en månad.

I går var jag utanför dörren för första gången på en hel vecka. Jag börjar äntligen känna mig friskare. Jag är visserligen lite småhostig ännu, men det går väl över. Inhandlade Green days nyaste. Underbar. Och sen köpte jag ett par solglasögon. Det är NÅGON som har tuggat sönder mina andra. Och den NÅGON är så klart en Tax vid namn Malte. Hämnades genom att bada honom.

Sen hade coop billiga böcker också. 3 pocket för 99 kronor. (har jag för mig) Jag köpte två stycken medans mamma tog den tredje.

I morgon startar festivalen. (Visst är det torsdag i morgon?) Jag har dock bestämt mig för att hoppa över festivalen i år. Det finns inget som jag direkt vill se. (Vad, skulle jag gå dit för att se EMD eller Måns Zelmerlöf? Dont think so!) Takida skulle det vara i så fall. Men jag tycker inte att dom är värd att slösa 600 kronor på. Så nej, jag ska inte gå.

Just nu ligger jag och småkollar gamla serier samtidigt som jag ligger framför fläkten och håller på att dö av värmen. Ja, sommaren kom hit också. Det verkade inte som att den skulle det.


Kommentarer
» Therése

Önskar dig en trevlig dag :D

Date&Time:2009-06-25, 09:39:55
Bloggadress:http://terezita.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback