June 11.

Hej hej hej hej hej. Just nu ligger jag och kollar gamla repriser av NCIS, som går på trean. Samtidigt som jag sitter och plockar mina ögonbryn OCH håller på att nysa ihjäl mig. Jag borde egentligen sova. Måste upp riktigt tidigt i morgon. Måste vara uppe på stan klockan åtta i morgon och jag ska hinna hoppa i duschen innan.

Funderar på att slå av tvn och lägga mig ner med näsan i boken en timme eller två. Eller tills jag somnar. Eller om jag ska lägga mig ner med musik i öronen och försöka somna direkt. Men jag tror inte att det är nån ide att försöka tvinga mig själv att somna, det kommer bara sluta med att jag blir ännu piggare. Så det lutar faktiskt mot boken.

God natt på er.


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback