Dom är hela min värld..

Mina tårar rinner när jag sitter här ensam, helt för mig själv och kollar på denna videon. Och av vilken anledning? Jag vill vara där! Mer än någon annastans! Och hade jag bara fått se dom en enda gång live, då hade jag vart redo att dö för jag skulle aldrig kunna bli lyckligare än då! ALDRIG! Ni förstår va? Vad jag menar? Att man kan älska ett band mer än allt annat på hela jorden! Mer än luften man andas. Mer än sitt eget liv. Och det är därför jag sitter och halvgråter just nu. För att dom är mitt liv, min luft och mina gudar! Dom är hela min värld!


Kommentarer
» Angelica - Forgive me father for i have sinned

Det är den också. Man får gratis flyg fram och tillbaka och en kort utbildning, sen är man visserligen tvungen att ha körkort och om jag inte minns fel så tjänade man ca 1000 - 1500 kr i veckan.

Date&Time:2009-03-10, 21:59:01
Bloggadress:http://killerduck.blogg.se/
» Emelie

haha japp! grattis på mamma :*

mjo, men hon ser inte riktigt ut så som på bilden, den är gammal! haha

Date&Time:2009-03-11, 00:11:43
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback