Fairytale Got Twisted and Decayed

Just nu: McFLY - Corrupted

God kväller på er alla. Har precis varit nere och ätit lite middag. Det vart snabbmat från Frasses idag. Inte helt fel. Om dom nu hade kunnat skicka med allt det som man beställde. Men inte ens det klarar dom av.

Jag vart rätt så besviken när jag fick veta att Wilmer inte skulle komma hit ändå. Så jag la mig ner och läste tills jag somnade. Och när mamma ringde och sa att Wilmer var här var jag helt förvirrad. Och trött! Men det hindrade mig minsann inte från att gå ner. Åh vilken underbar liten bejbis pojke det där är. Han är så mini mini liten men ack så söt! Och när jag väl fick honom så vägrade jag att lämna ifrån mig honom. ;) Men sen förståss så ville ju mamma också hinna ha honom en stund så jag fick´, motvilligt, ge honom till henne...

Och sen blev jag av med min Twilight film också! *gråter* Jag som hade tänkt se den idag. Nu vet jag inte vad jag ska se på i kväll...

Kommentarer
» Sanna

Okej, tack :)

Date&Time:2009-03-20, 23:48:18
Bloggadress:http://emmotsanna.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback