Fredagsnatten..

Jag vet inte vad det är för fel på min dator just nu. Den är seg, låser sig hela tiden och kastar ut mig från internet! Mitt eget internet! Men om jag nu skulle gissa på vad som har tagit åt honom så skulle jag nog få för mig att det kan vara alla youtubevideor som jag har kört hela kvällen.. Det är för jäkligt tycker jag! Man kan inte ens kolla på youtubevideor utan att datorn beter sig som om den hade fan i sig!

Klockan är snart två. Jäg känner mig både trött och pigg. Jag tror dock inte att jag kommer att kunna sova än på ett bra tag. Vet inte varför det är bara en känsla jag har...

Jag vet inte om jag kanske måste överge datorn. Jag känner mig så fruktansvärt uttråkad. Jag har suttit har och gått igenom alla bloggar som jag brukar läsa. Och varje gång jag inser att dom inet har skrivit något nytt på dom fem minuterna sen jag senast var där blir jag sjukt arg...

Kommentarer
» Sanna

Jag hade också velat ha sånna där flikar i designen..

Förresten hur får du till det så det blinkar Emma Nathalie - Silence is a scary sound, där uppe? :)

Date&Time:2009-03-07, 12:08:37
Bloggadress:http://emmotsanna.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback