Girig eller bara sjuklig?

Jag måste bara visa er vad jag råkade snubbla över alldeles nyss här på blogg.se. Och jag  vet inte riktigt vad jag ska säga! Men jag frågar mig själv om hon är girig eller om hon bara är sjuklig!

En header: 400:-
Vanlig Bloggdesign: 1000:- 
Design av hela bloggen inkl. header: 1200:-
Design av hela bloggen inkl. header & meny: 1600:-

Om man nu vill betala för en bloggdesign så går jag hellre till Mimmisdesign. Hon är både billigare och gör 100 gånger snyggare designer! Den här tjejen som ska ha nästan 2000 spänn för en design var inte ens speciellt duktig. Hennes design så bara rörig ut i mina ögon.

Så vad säger ni, är hon girig eller bara sjuklig?


Kommentarer
» Angelica - Forgive me father for i have sinned

HAhaha, eller hur! Hon är bara patetisk men men.



Hahaha, jävlar vad mkt! Då måste hennes designer vara riktigt bra men jag tror inte nån vill betalla så mkt för design ^^

Date&Time:2009-03-17, 10:05:31
Bloggadress:http://killerduck.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback