Ingen rubrik här..

Lyssnar på just nu: McFly - One for the radio

Hey på er alla kära små läsare. Det är fullt liv här hemma. Mina kära små bröder håller på att plåga varandra. Som dom visserligen har gjort hela dagen. Men det är först nu det börjar gå min på nerverna. På riktigt! Jag har lust att rusa ut ur rummet, ta tag i deras öron och slå ihop deras huvuden! HÅRT! Så att dom ser stjärnor i en timme efter! Men jag antar att det klassas som misshandel. Så i stället sitter jag här i min säng och ser det framför mig i mina tankar i stället.

Jag har ganska precis vaknat. Eller ja, egentligen inte men det känns som det. Mitt huvud känns helt tungt och jag sitter och gäspar. Hela tiden! Och dessutom känns det som att mina tankar har en minuts fördröjning.

I morse när jag vaknade, eller vad är det jag säger! Det är aldrig morgon när jag vaknar! Men i alla fall, när jag vaknade så hade jag fått en hel hög med nya vänner på myspace! Bli du också vän med mig! Här.


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback