Jag borde sova..

Dom senaste dagarna har det bara stått en massa strunt i denna bloggen. Om det har stått någonting alls det vill säga. Men om sanningen ska fram så har jag ingenting alls att skriva om. Och om jag nu skulle ha något att skriva om har jag inte tillräckligt med inspiration, eller lust, till att få ut det i ord.

Men vi ska se om jag lyckas skiva en liten uppdatering om dom senaste dagarna.

I går var jag en sväng till mormor. Hon och moster satt barnvakt åt solstrålen själv. Det är såklart Viggo jag pratar om. Men jag hann knappt träffa honom. För nästan precis som jag kom dit så kom han föräldrar och skulle hämta hem honom. Lite tråkigt för det är inte så ofta som man hinner träffa honom.

Även Oscar kom dit en sväng efter dagis. Han är en sån härlig unge och man kan inte hålla sig för skratt når han blir arg. Han skriker rakt ut. Han låter som om han skulle vara besatt av någonting och dessutom kan det förekomma en del spott...


Jag insåg just hur mycket klockan är! Jag borde sova vid den här tiden!


Kommentarer
» FRIDA

sv; haha ojdå! :O hur gammal är du då?



Ikväll ska jag till en tjej i klassen med några andra så ska vi kolla på melodifestivalen och äta massa gott :) sen måste jag även plugga en massa. Vad ska du göra? :)

Date&Time:2009-03-14, 09:56:27
Bloggadress:http://fridasjoblom.blogg.se/
» Sanna

Man vinner en reflexskärm som minskar skuggor och liknade vid porträttfotografering :) Gör även så att ögonen blänker sådär fint :)

Date&Time:2009-03-14, 10:59:19
Bloggadress:http://emmotsanna.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback