Jag vill bara stryka ett sträck över dom sista dagarna..

Det är länge sedan jag har bloggat. Bloggat på riktigt menar jag. Skrivt ett seriöst inlägg som faktiskt innehåller något annat än en massa nonsens. Och nu har jag så himla mycket att berätta, och jag har ingen aning om vars jag ska börja. Ännu mindre hur jag ska orka börja! Så jag funderar helt enkelt på att stryka ett sträck över dom senaste dagarna och bättra mig från och med nu! För om jag skulle börja skriva om allt som har hänt, allt som jag har tänkt och kännt dom senaste dagarna, tja veckorna faktiskt, skulle det ta flera timmar att skriva det. Det skulle vara ett meterlångt inlägg och inte en enda människa skulle orka läsa igenom det ändå!


Kommentarer
» Ronny

Hejhej! Såg att du gjort en kommentar någonstans och blev nyfiken på din blogg. Får jag komma tillbaka?

Blogg2 = http://www.ronnysreception.blogspot.com

Date&Time:2009-03-05, 00:37:03
Bloggadress:http://www.metrobloggen.se/krhnke


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback