Just remeber to smile, smile, smile..

Eftersom det ändå inte är någon som tänker vara så trevlig och hålla mig sällskap nu när jag ändå inte kan sova är det väl lika bra att ge upp? Ge upp och gå och lägga mig med musik i öronen och näsan i en bok. Inte vilken bok som helst dock, jag hade minsann tänkt börja läsa Twilight. Igen! För, vad kan det vara, 11e, 12e, 13e gången! Sist läste jag den på Svenska så nu tar jag den Engelska versionen. ;)

Visserligen börjar jag känna mig lite trött men jag tvivlar stort på att jag kommer att kunna somna så det är lika bra att jag inte ens försöker. För jag blir bara irriterad och ännu piggare då.

Dagens må bra låt: McFly - Smile


Kommentarer
» Helén

Jag läser din blogg varje dag och fascineras av att trots din känsla av ensamheten som tråkig, kan du skriva om dig och ditt liv som en som trots det hittar många glädjestunder. Du är inte ensam om att vara vaken sent. Kul att ha en blogg att läsa innan man somnar!



Från en som växte upp i Kiruna, men flyttat mycket och nu bor så långt söderut i Sverige man kan komma. (Och älskar Kiruna på avstånd)

Date&Time:2009-03-15, 01:27:01
» Emelie

Jag är bitter ;o

Date&Time:2009-03-15, 01:46:01
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/
» Emma Nathalie

Helén, Tack så jättemycket för din kommentar. Jag vart jätteglad när jag läste den och det är riktigt roligt att du såg något positivt i min blogg... =)

Date&Time:2009-03-15, 15:13:45


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback