Sadister!

Mina småbröder är såna sadister! Dom ska ta sönder precis allting! Jag hittade en hel del bra videor på youtube där man kan lära sig hur man spelar gitarr och till det behöver man ju såklart en gitarr. Inget konstigt där inte! Så jag frågar min lillebror om deras fortfarande funkar. Men icke då. Såklart har dom ju varit och dragit bort alla strängar och.. Ja.. Söndrat den helt enkelt. Men det borde ju inte göra mig förvånad! Allt som dom har tillgång till håller inte länge! Så nu behöver jag en gitarr! Får väl fråga mamma om hon har lust att köpa en åt mig när jag fyller år!

Kommentarer
» Angelica - Forgive me father for i have sinned

svar: Tack! hihi. Jo men precis, men det är väl en sån tror hon är jätte bra och bara vill ha pengar... Men varför köper du inte nya strängar då?

Date&Time:2009-03-18, 21:53:15
Bloggadress:http://killerduck.blogg.se/
» Emelie

Ja, men jag pratar redan med någon ;o en psykol. uhhrgja.

gör du det?

Date&Time:2009-03-18, 22:03:22
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/
» Helén

Du får se till att låsa in gitarren om du får en egen i present. Annars lär den inte bli långlivad :-)



Min lilla sängdator har linux och firefox. Varje gång jag ska stänga ner din blogg hänger sig firefox. Och lite titt som tätt för övrigt också.



God natt! Ha det bra!

Date&Time:2009-03-19, 00:24:52
» Emma Nathalie

Helén: Jag kom just på att det kanske är lättare att köpa nya strängar istället för en helt ny gitarr ;D



Jag hade samma problem som du när jag hade Linux och FF.. =/ Men nu hänger den sig när jag spelar youtubevideor istället...

Date&Time:2009-03-19, 14:54:43
» Carolina

besök gärna min blogg, du kanske hittar något trevligt =) tyck till <3

Date&Time:2009-03-20, 09:49:12
Bloggadress:http://caroliinadenfiina.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback