Torsdagen..

Jag fick en riktigt shock när jag kollade på klockan alldeles nyss. Jag visste inte att klockan hade hunnit bli så mycket. Det är inte klokt hur länge man kan sitta och drömma vid photoshop. Det är riktigt avslappnande på något konstigt sätt. Och jag älskar det!

Dagen har varit.. Precis som innan. Seg. Jag har inte fått mycket gjort alls. Jag har mest legat i sängen med datorn i famnen. Kikat in på mina favoritbloggar flera gånger i timmen. Försökt mig på att skriva ett par inlägg och lyssnat en hel del musik på youtube. Sen som sagt var har jag suttit och kollat upp hotell, konsertbiljetter och resor. Det är visserligen inte dags än på länge, men det är bra att veta ungefär vad det kommer att kosta och man får en hyfsat bra bild över hur mycket och hur länge man måste spara.

Sen har jag även börjat på ännu en bloggdesign tidigare i dag. Dock inte till mig själv denna gången.

Och sen har jag gått igenom alla mina favoritsidor på internet som man kan köpa saker på. Utan att hitta något. Jag känner mig inte sugen att köpa någonting. Vilket är riktigt bra om jag ska kunna spara pengar...

Nu sitter jag och väntar på att få photoshop datorn av min lillebror, eftersom jag har en till header att göra. Men i värsta fall får jag göra den i morgon om han vägrar flytta på sig. Men jag VILL sitta lite till vid photoshop..


Jag tyckte att det lät som att han flyttade sig, men jag är inte säker. Ska gå och kolla ut genom dörren.


Skriver kanske ett till inlägg senare..


(Ni som inte fått svar på era kommentarer: Jag svarar i morgon!)


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback