All the greatest hits..

Då var det dags för ännu en ny kategori här i bloggen. Jag ska nämligen börja skriva recensioner på cdskivor, filmer och böcker. Jag har ju visserligen redan Film&Tv kategorin och Böcker kategorin men där kopierar jag mest bara texten från olika internetbutiker. Och i denna kategorin kommer jag att skriva texterna själv. Skriva vad jag själv tycker. Hoppas ni gillar det! :)

Min första recension blir.... En musik dvd.

Tada! 

Mcfly - All the greatest hits
. Jag har gått och dregglat efter den här dvdn i flera, flera månader. Men när jag väl haft pengar har dom gått till annat. Och nu i slutet av förra veckan bestämde jag mig för att äntligen beställa den, så jag har gått och längtat efter den hela veckan. Och jag måste säga att den defenitivt var värt pengarna!

Ja, jag vet inte riktigt vad man ska skriva om en musikdvd. Förrutom att den var bra! Mycket bättre än Wonderland dvdn. Så, köp den! Om ni gillar dom. Köp den ändå!




Just nu håller jag på och kollar Twiligt. Så om ni kikar in senare så får ni läsa en ordentlig recension!

Kommentarer
» Emelie

åh. okej! men alltså, pepp nu.

fått praktik? <;

Date&Time:2009-03-13, 23:40:47
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback