I want this more than anything!

Jag har lagt in ännu en helt ny kategori här på bloggen. England here I come! Kanske har ni redan märkt det. Kanske inte. Ni som läste föregående inlägg kanske har lyckats klura ut att den nya kategorin har något med det att göra. Och ni andra, ja, jag har bestämt mig för att åka till England nästa år. Har ännu inte bestämt mig för vars i England, det får vi se när det är dags att beställa biljetterna. Beroende på hur lång tid det tar att spara pengar och vars McFLY spelar just då.

Faktum är att jag har bestämt mig 20 gånger bara det här året att åka till England nästa år. Och 200 gånger förra året. Men jag har tyvärr aldrig lyckats hålla i pengarna i mer än... Tja, inte ens en hel månad. Och dom brukar ofast vara slut innan jag ens har fått in dom på kontot.

Men den här gången kommer det att bli helt annorlunda. Jag menar! Det är ju ENGLAND! England har alltid varit min dröm. Ända sedan jag gick i skolan och vi började läsa Engelska. Och det är ju Mcfly! Mitt favoritband! vem vill inte se sitt favoritband?!  Så den här gången kommer det att bli annorlunda! Men jag ska försöka att inte tänka att det kommer att bli annorlunda. Jag ska ta dagen som den kommer. Och sen så fort jag har pengar ska jag boka konsertbiljetterna. Då blir det mycket lättare att spara till resten av resan!


Och jag lyckades faktiskt övertala Mariam att hon också vill följa med! Hon älska England och Mcfly lika mycket som jag gör! Och det blir mycket roligare att åka med någon som faktiskt gör det! För jag vill verkligen inte åka ensam. För det första! Hur roligt skulle det vara? Men om hon nu inte skulle kunna följa med så får jag väl ta med mig mamma. Jag menar, det är visserligen inte lika roligt men det är bättre än att åka ensam.

Tyvärr så finns bara deras tourdatum fram till maj ute så jag har ingen aning om hur det kommer att se ut nästa år. Men man får hålla koll på det :)

Det känns verkligen att det kan bli en England resa denna gången! Jag har kollat upp lite resor och hotell och kosertbiljetter. Och jag har dessutom avbeställt en bok. Det är visserligen bara 200 kronor extra denna månaden att spara men det är en bra början!


Har jag sagt att jag verkligen vill det här? I want this! More than anything! Mer än luften jag andas!


Kommentarer
» Alexandra - VADFANSKAJAGETA @

SV: åh du får krya på dig då gumman



det e sådär med mig med

Puss

Date&Time:2009-03-05, 23:46:10
Bloggadress:http://vadfanskajagheta.webblogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback