We are the lovers,

I know you belive me
when you look into my eyes
Because the heart never lies

Just nu: McFLY - The heart never lies (live)

Jag tror att karma har börjat ge tillbaka ordentligt nu! Jag har TOTAL kraschat mitt knä! Det är så illa att jag knappt kan gå! Och jag tycker synd om mig själv! Vad har jag gjort denna gången? Jag råkade trampa snett och mitt knä "knäcktes". Det lät som att det gick rakt av. Och ont gjorde det! Jag höll på att svimma, seriöst! Och jag hade lust att gråta! Nu? Nu känns det ömt och gör ont som fan när jag rör på benet. Och dessutom ser jag ut som en dåre när jag haltar. But thats life när man är en ond människa som skrattar åt andra som ramlar och vad dom nu gör!

I dag har vi möte med skolan igen. Jag är så jäkla less på dessa möten! För det första så går jag inte ens i skolan längre och för det andra så händer det ändå inget mellan dom där jäkla möterna! Så varför ska man ens gå dit när det enda dom gör är att planera praktiken men sen inte ens fixar en praktikplats. Och dessutom hade jag ingen aning om att vi hade möte idag. Så jag är ju så där lagom glad åt att hela min dag blir förstörd!

I kväll ska vi nog på bio. Män som hatar kvinnor. Jag ser verkligen fram emot att få se den.


Kommentarer
» Mariam

Hej. Karma har snarare börjat ge tillbaka till mig. Jag försökte pilla lite med designen för att göra stället där man skriver på bredare, men då hamnar menyn under allting:(

Blir galen. Jag är fortfarande inte nöjd med headern, men den kan vara där sålänge..jag har den uppladdad i min blogg, dock inte lagt upp den så att alla ser den..men du ser ju den sen när du är inloggad?:)



Föresten, hur är det med din knä nu? Jag håller tummarna om att du känner dig bättre. Vi kanske kan höras av imorgon?



Godnatt!

Date&Time:2009-03-30, 23:17:29
Bloggadress:http://misswicked.blogg.se/
» Ejjjm

HEJJJJ! Hur mår du nuförtiden va? :*

Date&Time:2009-03-31, 21:33:48
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback